رپورتاژ آگهی

دعای جذب ثروت ( 100%تضمینی)

بدون شک، همه ما دوست داریم که یک زندگی مرفه، ثروتمند و بی دغدغه داشته باشیم. با وجود اینکه کلید اصلی ثروتمند شدن، داشتن شغل مناسب و تلاش و پشتکار فردی است؛ ولی دعا کردن در پیشگاه خدا برای جذب ثروت، یک عامل بسیار مهم و کلیدی است که پیام شما را به کائنات فرستاده و شما را در مدار ثروت قرار می‌دهد.
کد خبر: 13712
دعای جذب ثروت ( 100%تضمینی)

بدون شک، همه ما دوست داریم که یک زندگی مرفه، ثروتمند و بی دغدغه داشته باشیم. با وجود اینکه کلید اصلی ثروتمند شدن، داشتن شغل مناسب و تلاش و پشتکار فردی است؛ ولی دعا کردن در پیشگاه خدا برای جذب ثروت، یک عامل بسیار مهم و کلیدی است که پیام شما را به کائنات فرستاده و شما را در مدار ثروت قرار می‌دهد. اگر به دنبال دعای جذب ثروت واقعی با اثر تضمین شده می‌گردید، تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید.

دعای جذب ثروت

تاثیر دعا در جذب ثروت

از این اصل مهم که باورهای درونی، دنیای بیرونتان را می‌سازند، غافل نشوید. برای اینکه دعاهایی که می‌خوانید تاثیرگذار باشند، نباید صرفاً کلمات را بر زبانتان جاری سازید، بلکه لازم است تا به صورت قلبی به آن ایمان داشته و با احساس خوب و شادی درونی، ارتعاش و انرژی درونی خود را بالا برده و زندگی خود را با فرکانس ثروت هماهنگ سازید. هیچکس منکر تلاش و کوشش در دستیابی به ثروت نیست. ولی حتماً به یاد داشته باشید که شکرگزاری و خواندن دعای جذب پول، باعث می‌شود انرژی‌های جهان، در مسیر ثروتمند شدن شما و دسترسی به اهدافتان با انرژی مثبت قرار گیرند.

  1. شکرگزاری، اصلی مهم در جذب ثروت

پیش از هر دعا و نیایشی، لازم است تا به خاطر آنچه که در زندگی خود دارید؛ شکرگزار باشید. این شکرگزاری درهای نعمت و رحمت خداوند را به روی شما باز کرده و همچنین این پیام را به کائنات می‌فرستد که من به خاطر آنچه که اکنون در زندگی دارم آگاه بوده و لایق و شایسته جذب ثروت‌‌های بیش‌تر هستم.

شکرگزاری شما برای جذب ثروت نیز می‌تواند انجام شود و باید در زمان حال مطرح شود. مثلاً باید بگویید:

  • خدایا سپاسگزارم که زندگی من سرشار از پول، ثروت و فراوانی است.
  • خدایا سپاسگزارم که من در مسیر دستیابی به خانه رویایی و شغل ایده‌آل خود هستم.
  • انرژی جهان با عمیق‌ترین خواسته‌های من هماهنگ است و پول و ثروت به آسانی وارد زندگی من می‌شود.

این جملات مانند این است که شما به هدف خود رسیده‌اید و اکنون، دعای جذب ثروت را همراه با شکرگزاری انجام می‌دهید. این روش را حتماً امتحان کنید چرا که از تاثیرات ‌بی‌نظیر آن شگفت زده می‌شوید.

 
   

دعای ثروتنمدی

  1. ختم سوره واقعه

یکی از دعاهایی که برای جذب پول و ثروت بسیار تاثیرگذار است، ختم سوره واقعه طبق روشی است که در ادامه توضیح می‌دهیم.

با ایمان قلبی و باور به تاثیرگذاری دعا، از شب شنبه شروع کنید و هر شب، سه مرتبه سوره مبارکه واقعه را با انرژی مثبت و حضور قلب تلاوت کنید. سپس در شب جمعه، ۸ مرتبه این سوره را بخوانید. این عمل را به مدت ۵ هفته انجام دهید تا تاثیرات شگفت انگیز این دعای ثروتمند شدن و افزایش برکت در رزق و روزی خود را مشاهده کنید. پیش از اینکه تلاوت سوره واقعه را شروع کنید، دعایی که در ادامه آمده است را بخوانید.

اَللَّهُمَّ ارْزُقنا رِزْقاً حَلاَلاً طَیِّباً مِنْ غَیْرِ کَدٍّ اِسْتَجِب ْ. دَعْوَتَنَا مِنْ غَیْرِ رَدٍّ وَ اَعُوذُ مِنَ الْفَضِیحَتِین الفَقرا وَالدِّینِ وَاِدْفَعْ عَنِّی هَذَیْنِ بِحَقِّ الامَامِیْن الحسن وِالحُسَین بِرَحْمَتِکَ یاارحم الراحمین.

  1. ختم سوره طه

تلاوت سوره مبارکه طه، یکی از مجرب‌ترین دعاها برای جذب ثروت و افزایش رزق و روزی در زندگی است. پیش از اذان صبح و طلوع آفتاب، این سوره معجزه آسا را تلاوت کرده و از خداوند طلب رزق و روزی حلال کنید. این دعای جذب ثروت، درهای رحمت الهی را به رویتان گشوده  و شما را غنی می‌سازد.

  1. ذکر جذب ثروت

هر کس می‌خواهد ثروتمند شود، لازم است ذکر اللّهُمَ اَغنِنِی بِحلالِکَ عَن حَرامِک و بِفَضِلکَ عَمَّن سِواک را همواره بگوید. برای تاثیرگذاری بیشتر این دعای ثروتمندی، پیش از آغاز و پس از پایان دعا، صلوات بفرستید.

  1. دعای جذب ثروت

به نقل از رسول اکرم (ص): هرکس می‌خواهد فقر را از زندگی خود ریشه کن کرده و ثروت و برکت را در زندگی خود جاری سازد، این دعا را در منزل، محل کار و یا همراه خود داشته باشد. آن دعا این است:

ان شاء الله یا اللهُ یا رَبِّ یا حَیُّ یا قَیّوم یا ذَالجَلالِ وَالاکرام اَسئَلُکَ بِاسمِکَ اَلعَظیم اَلاَعظَم اَن تَرزُقََنی رَزقاً حَلالاً طَیِّباً بِرَحمَتِکَ الواسِعَه یا اَرحَمَ الرّاحِمِین

پس از تلاوت و نوشتن این دعای جذب پول، برای تاثیرگذاری بیش‌تر، سوره‌های: حمد، توحید، قدر و آیت الکرسی را قرائت کنید. اکنون رو به قبله بنشینید و حاجت خود برای ثروتمند شدن و جذب پول را از خزانه بی‌کران الهی بخواهید.

  1. دعای رهایی از تنگدستی

طبق فرمایش حضرت محمد (ص) : هر کسی که به دنبال راهی برای رهایی از فقر و غنی شدن می‌گردد؛ همواره باید این دعا را تلاوت کند.

اللهم رب السموات السبع و رب العرش العظیم اقض عنا الدین و اغننا من الفقر

همچنین از رسول اکرم نقل است، که این دعا برای طلب روزی و افزایش مال بسیار مجرب است. آن دعا این است:

یا رازِقَ الْمُقِلّینَ وَ یا راحِمَ الْمَساکینَ وَ یا وَلِیَّ الْمُؤْمِنینَ وَ یا ذَا الْقُوَّةِ الْمَتینَ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ اَهْلِ بَیْتِهِ وَارْزُقْنی وَ عافِنی وَ اکْفِنی ما اَهَمَّنی

ای روزی ده نداران و ای مهرورز به مسکینان و ای سرپرست مؤمنان و ای صاحب نیروی محکم درود فرست بر محمّد و خاندانش و روزیم ده و عافیتم ده وکفایتم کن آنچه مهم است بر من.

دعای ثروتمند شدن

با شکرگزاری، انرژی مثبت و خواندن دعاها و سوره‌هایی که گفته شد، می‌توانید در کنار تلاش و کوشش، ثروت را به زندگی خود جذب کنید. می‌توانید از طریق پیام رسان تلگرام و یا نصب مجدد واتساپ با شماره قبلی، این اعمال را به دوستان و عزیزان خود نیز ارسال کنید تا از برکات بی‌نظیر این دعاها بهره‌مند شوند. این خیرخواهی و آگاهی بخشی به دیگران، برکات بی‌نظیری در زندگی شما جاری می‌کند.

سخن آخر

علاوه بر تلاش و پشتکار برای رسیدن به رفاه مادی، خواندن دعای جذب ثروت، شکرگزاری و تلاوت سوره‌های مخصوص افزایش رزق و روزی، می‌تواند تاثیرات شگفت انگیزی برای ثروتمند شدن و افزایش برکت در رزق شما رقم بزند. فراموش نکنید که همه این دعاها و نیایش‌ها باید از صمیم قلب و با انرژی مثبت انجام شود، تا شما را با مدار ثروت کائنات هماهنگ کند.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandeto.ir/d/2lgb83

پربیننده ترین




اخبار داغ