خلال پوست پرتقال | خلال پوست پرتقال بدون تلخی

ترفند درست کردن خلال پوست پرتقال بدون تلخی | تا فصل پرتقال هست این خلال‌ها رو درست کن و فریز کن+ویدئو

خلال پوست پرتقال یک طعم دهنده ی عالی برای غذاها، شیرینی ها و دسرها است. این خلال ها به دلیل طعم و عطر دلپذیرشان، می توانند به هر غذایی، طعمی خاص و منحصر به فرد ببخشند.
کد خبر: 1763
خلال پوست پرتقال بدون تلخی

خلال پوست پرتقال یک طعم دهنده ی عالی برای غذاها، شیرینی ها و دسرها است. این خلال ها به دلیل طعم و عطر دلپذیرشان، می توانند به هر غذایی، طعمی خاص و منحصر به فرد ببخشند.

طرز تهیه خلال پوست پرتقال

برای تهیه خلال پوست پرتقال، ابتدا باید پوست پرتقال را به صورت خلالی نازک برش دهید. سپس، خلال ها را به مدت 10 دقیقه در آب جوش قرار دهید. بعد از 10 دقیقه، خلال ها را آبکشی کنید و در یک کاسه آب سرد قرار دهید. این کار باعث می شود تلخی پوست پرتقال گرفته شود.

پس از 24 ساعت، خلال ها را از آب سرد خارج کنید و روی یک پارچه تمیز پهن کنید تا خشک شوند. خلال ها را می توانید در یک ظرف در بسته در یخچال نگهداری کنید.

نکات مهم در تهیه خلال پوست پرتقال

  • خلال ها را بیش از دو یا سه بار در آب جوش نجوشانید، زیرا نرم و له می شوند.
  • برای گرفتن تلخی پوست پرتقال، حتماً خلال ها را در آب سرد قرار دهید.
  • سعی کنید تا جایی که می توانید، سفیدی پوست پرتقال را از خلال ها جدا کنید.

استفاده از خلال پوست پرتقال

خلال پوست پرتقال را می توان در انواع غذاها، شیرینی ها و دسرها استفاده کرد. به عنوان مثال، می توان از آن در خورش ها، سوپ ها، سالاد ها، دسرها، کیک ها، شیرینی ها و مرباها استفاده کرد.

خلال پوست نارنج

خلال پوست نارنج نیز مانند خلال پوست پرتقال، یک طعم دهنده ی عالی است. طرز تهیه آن نیز مشابه طرز تهیه خلال پوست پرتقال است. فقط به این نکته توجه داشته باشید که پوست نارنج کمی تلخ تر از پوست پرتقال است، بنابراین ممکن است لازم باشد آن را بیشتر در آب جوش بجوشانید تا تلخی آن گرفته شود.

منبع ویدئو




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandeto.ir/d/2oqad4

پربیننده ترین




اخبار داغ