رپورتاژ آگهی

مزایای درمان ایمپلنت که شاید خوب است بدانید!

ایمپلنت ؛ آنها ریشه مصنوعی دندان از تیتانیوم هستند که در استخوان فک قرار می گیرند و میتوانند بخوبی با دندان های از دست رفته جایگزین شوند.
کد خبر: 13613
مزایای درمان ایمپلنت که شاید خوب است بدانید!

ایمپلنت ؛ آنها ریشه مصنوعی دندان از تیتانیوم هستند که در استخوان فک قرار می گیرند و میتوانند بخوبی با دندان های از دست رفته جایگزین شوند. ایمپلنت ها می توانند به عنوان ریشه دندان عمل کنند و برای تمام عمر قابل استفاده باشند. آنها علاوه بر جایگزینی دندان های از دست رفته، عملکردهای خوردن و آشامیدن را مانند دندان های واقعی فعال می کنند. درمان ایمپلنت که در بین درمان های دندانپزشکی جایگاه بسیار مهمی دارد، می تواند یک گزینه مناسب برای جایگزینی دندان از دست رفته تان باشد.

مزایای درمان ایمپلنت

از مزایای درمان ایمپلنت می توان به موارد زیر اشاره کرد.

ظاهر عالی؛ ایمپلنت های دندانی ظاهری طبیعی مانند دندان های خود بیمار دارند. از آنجایی که با استخوان ترکیب می شود، یک روش درمانی دائمی نیز محسوب می شوند.

روان صحبت کردن؛ در بیمارانی که از پروتزهای دندانی نامناسب استفاده می کنند، این پروتزها ممکن است در دهان بلغزند که می تواند از گفتار مناسب جلوگیری کند. با این حال، از آنجایی که درمان ایمپلنت با پیچ روی فک ثابت می شود، فرد عمولا مانند گذشتهف گفتار مناسبش را نیز خواهد داشت.

ریشه دندان کامل؛ از آنجایی که درمان ایمپلنت برای پر کردن شکاف‌های ریشه دندان که پس از از دست دادن دندان ایجاد می‌شود اعمال می‌شود، بیمار می‌تواند ریشه دندان تقریباً مناسبی داشته باشد.

سهولت در خوردن؛ ایمپلنت های دندانی به دلیل عملکرد آنها مانند دندان های خود بیمار، غذا خوردن را آسان می کنند.

دوام؛ ایمپلنت ها را می توان برای مدت طولانی حتی برای مادام العمر به شرط رعایت قوانین بهداشت دهان و دندان استفاده کرد.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandeto.ir/d/4mkv52

پربیننده ترین




اخبار داغ